Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нов термостат Беар

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
    Пичове целта на темата беше как да се реши определен проблем,а не да се превръща на лаладжийница.Имам нужда от компетенцията на хора които карат коли,а не от дървени философи,които дават акъли с уравнения или тем подобни.Те инжинерите в жабария,не знаят толкова за термостатите колкото някои хора тука.
    Когато питаш нещо, пък не разбираш отговоритe, твърде вероятно проблемът да е в собствената ти некомпетентност.

    Поради това вместо да раздаваш неоснователни квалификации на тези, които се опитват да изяснят нещата, просто прояви малко уважение.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Когато питаш нещо, пък не разбираш отговоритe, твърде вероятно проблемът да е в собствената ти некомпетентност.

      Поради това вместо да раздаваш неоснователни квалификации на тези, които се опитват да изяснят нещата, просто прояви малко уважение.

      Квалификациите са си много основателни,темата не е кой е по-по-най като детското предаване на бате енчо,а това че с чисто нов термостат който започва да отваря на 88 градуса,двигатела не държи 90 градуса.Има два вариянта: Или тия дараци са си така,или му трябва кора.По хубаво е човек ако няма какво да каже просто да си замалчи от колкото да се излага,или ако се изложи,да не продължава да се излага.То тука изчетох едни уравнения,едни мега простотии от сорта че двигатела с кора се охлаждал много повече от колкото без,ако на това му викаш компетенции аз ще стана трамвай и ще почна да возя хората без пари.И незнам как прецени че съм некометентен.Не казвам че съм,иначе нямаше да питам,а щях да си реша проблема директно.Истината е че всеки поназнайва по нещо и целта на тия форуми е да споделат тия неща.Но хубаво е човек преди да каже нещо да преброи до 10.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Когато питаш нещо, пък не разбираш отговоритe, твърде вероятно проблемът да е в собствената ти некомпетентност.

        Поради това вместо да раздаваш неоснователни квалификации на тези, които се опитват да изяснят нещата, просто прояви малко уважение.
        Подкрепям
        Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
          Квалификациите са си много основателни,темата не е кой е по-по-най като детското предаване на бате енчо,а това че с чисто нов термостат който започва да отваря на 88 градуса,двигатела не държи 90 градуса.Има два вариянта: Или тия дараци са си така,или му трябва кора.По хубаво е човек ако няма какво да каже просто да си замалчи от колкото да се излага,или ако се изложи,да не продължава да се излага.То тука изчетох едни уравнения,едни мега простотии от сорта че двигатела с кора се охлаждал много повече от колкото без,ако на това му викаш компетенции аз ще стана трамвай и ще почна да возя хората без пари.И незнам как прецени че съм некометентен.Не казвам че съм,иначе нямаше да питам,а щях да си реша проблема директно.Истината е че всеки поназнайва по нещо и целта на тия форуми е да споделат тия неща.Но хубаво е човек преди да каже нещо да преброи до 10.
          Ми да беше преброил до 10 преди да напишеш онзи пост в който изрази "благодарността" си към всички онези, които се включиха в дискусията по твоя проблем.

          Извинявай за това, че писах в темата ти.
          Обещавам, че това повече няма да се повтори.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #95
            Ша знайш на някои въпроси само екото има отговор и то бърз.Пък и досега не ме подвел.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Ми да беше преброил до 10 преди да напишеш онзи пост в който изрази "благодарността" си към всички онези, които се включиха в дискусията по твоя проблем.

              Извинявай за това, че писах в темата ти.
              Обещавам, че това повече няма да се повтори.

              Колега,разбрал си ме погрешно.Благодарско на хората които са писали по моя проблем на теб също.Мисълта ми беше да не я докарваме до там че да стане един безмислен спор.Идеята беше да се открие истината,за мен е кора,за теб е нещо друго.Ще се разбере когато сложа кората.Сега нямам възможност да слагам кора,но когато сложа,ще напиша дали съм збъркал или правилно съм преценил.Респект към всички колеги и се извинявам ако съм обидил някого.
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                Колега,разбрал си ме погрешно.Благодарско на хората които са писали по моя проблем на теб също.Мисълта ми беше да не я докарваме до там че да стане един безмислен спор.Идеята беше да се открие истината,за мен е кора,за теб е нещо друго.Ще се разбере когато сложа кората.Сега нямам възможност да слагам кора,но когато сложа,ще напиша дали съм збъркал или правилно съм преценил.Респект към всички колеги и се извинявам ако съм обидил някого.
                Както и в много други теми, така и в тази възникна спор, но ако се вгледаш внимателно в него, ще видиш, че той е полезен за всички. А иначе винаги един спор може да бъде разглеждан и като пишкомерене, но аз лично предпочитам другата гледна точка.

                Споренето, разбира се, често пъти е досадно за питащия, защото той не иска сложни теории а простичко и бързо решение на проблема си. Но това е форум с всичките му плюсове и минуси.
                Толерантността и уважението обаче са от огромно значение за всички.

                Било, какво било.



                По повод твоя проблем....

                Аз също нямам кора, но и нямам проблеми с бързото загряване и относително точното подържане на работната температура.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:03.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Както и в много други теми, така и в тази възникна спор, но ако се вгледаш внимателно в него, ще видиш, че той е полезен за всички. А иначе винаги един спор може да бъде разглеждан и като пишкомерене, но аз лично предпочитам другата гледна точка.

                  Споренето, разбира се, често пъти е досадно за питащия, защото той не иска сложни теории а простичко и бързо решение на проблема си. Но това е форум с всичките му плюсове и минуси.
                  Толерантността и уважението обаче са от огромно значение за всички.

                  Било, какво било.



                  По повод твоя проблем....

                  Аз също нямам кора, но и нямам проблеми с бързото загряване и относително точното подържане на работната температура.

                  Гледам че караш 2.0 ТС,което си е по високо експлотационен двигател и едвали и дори -15 може да го мръдне от 90 градуса,па било то и без кора.А как да си обясна факта че при 7,8,9 градуса на вън стрелката кове на 90 градуса,но паднат ли температурите се мести между 80 и 90 градуса,освен с това че в момент на отваряне на термостата,когато антифриза започне да охлажда двигатела,то в същия момент го удря и големия студен вятър от долу и охлаждането в този момет става повече от необходимото.Понеже пък пак на -15,ако работи на място колата, стрелката не мърда от 90 градуса.Иначе пък забелязвам че винаги бързо загрява,без значение колко е студено на вън.За 5-6 минути и стрелката е на 90 градуса.
                  Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 21:41.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #99
                    Не е заради студения вятър, който удря мотора без кора а голямото охлаждане в движение идва челния радиатор.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Когато термостата отвори от големия челен радиатор духа приятно топло.

                      ---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

                      Като големи физици трябва да сте наясно, че топлоотдаването зависи от площта.
                      Едно е да се мъкнеш в града с 30 без кора и да казваш, че нямаш проблем друго е да хвърчиш със 140.
                      Според вас излиза, че под колата няма въздушен поток, защо ли слагат на колите спойлери да ги натискат надолу при високи скорости?
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:21.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Когато термостата отвори от големия челен радиатор духа приятно топло.

                        ---------- Post added at 22:17 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

                        Като големи физици трябва да сте наясно, че топлоотдаването зависи от площта.
                        Едно е да се мъкнеш в града с 30 без кора и да казваш, че нямаш проблем друго е да хвърчиш със 140.

                        Точно това искам и да обесня и аз,имах такъв проблем с една бима,в града държи 95 градуса(работната температура на BMW)извън като фърча със 140 пада до 70.Нямам спомени дали е имала кора,но знам че слагах един картон отпред на решетката,и тогава винаги си държеше 95 градуса.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                          Гледам че караш 2.0 ТС,което си е по високо експлотационен двигател и едвали и дори -15 може да го мръдне от 90 градуса,па било то и без кора.
                          Аз карам 1.6 без кора. От 90 не мърда независимо от скоростта и външната темп. Ако отваря напълно на 88, то със спадането на температурата пропорционално се затваря, няма как да щъка до 60-70 или не знам си колко.


                          Comment


                          • А радиатора има кожух отзад. ако схващате.
                            Днес на магистралата не стигна заветните 90 при минус 4. Ама какво от това, много важно.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:47.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                              Аз карам 1.6 без кора. От 90 не мърда независимо от скоростта и външната темп. Ако отваря напълно на 88, то със спадането на температурата пропорционално се затваря, няма как да щъка до 60-70 или не знам си колко.

                              Ти недей вярвай на стрелките,мого пъти показват каквото си поискат.Това че ти показва 90,не е гаранция че в определени моменти не пада до 80 или 78 градуса.На А3-ката се уверявах само по климатроника като го чукна на 49-ти канал.
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                                Аз карам 1.6 без кора. От 90 не мърда независимо от скоростта и външната темп. Ако отваря напълно на 88, то със спадането на температурата пропорционално се затваря, няма как да щъка до 60-70 или не знам си колко.
                                Щъка щъка, не е задължително да кове 90 градуса при всякакви условия.Кофти е ако едвам стига чертичката между 50 и 90 или не се спира на чертичката между 90 и 130.Скалата на уреда е нелинейна.туй че е 1-2 мм преди 90 или след това не проблем.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X